Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Ταξίδια..

Από μικρό παιδί μου άρεσε να ταξιδεύω... Λάτρευα την ιδέα της αλλαγής, του νέου, του αγνώστου. Ποτέ δεν κοιμόμουν κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, παρά μόνο κοιτούσα έξω βλέποντας τα τοπία να διαδέχονται το ένα το άλλο, γεμίζοντας το μυαλό μου με εικόνες. Κάθε καινούριος τόπος είχε κάτι να μου μάθει, και ήθελα να τον εξερευνήσω μέχρι τα μικρότερα μυστικά του. Σπάνια έχω νοιώσει ξένος ακόμα και σε άγνωστη πόλη, αλλά σε λίγα μέρη ένοιωσα ότι βρίσκομαι στο "σπίτι μου"... Και πραγματικά έτσι ένοιωθα χθες Την αγαπώ αυτή την πόλη... Η λίμνη και το κάστρο της δίνουν ένα ρομαντικό τόνο μυστηρίου, ειδικά όταν χαράζει και καλύπτονται από ένα πέπλο ομίχλης. Μου αποπνέει ηρεμία.. Την αγαπάω αυτή την πόλη.. Και χθες έμαθα άλλο ένα μυστικό της... Κάπου σε ένα δέντρο είναι χαραγμένο ένα μικρο διψήφιο νούμερο... 93

Δεν υπάρχουν σχόλια: